R Official Blog

フェッティーズのRの公式ブログです。

ヴァギナをもつ男性、Buck Angelさんに会ってきた

トランスジェンダー活動家のバック・エンジェルさんが初来日する!

しかも、都内で撮影会を行う!
というわけで、行ってきました。

 

会場は神保町の芳賀書店
入ってすぐ、彼が笑顔で迎えてくれました!

 

慣れない英語にシドロモドロになりながらも、ドキュメントで見たバックさんの思想や生き方に感動したこと、私自身がBDSM愛好家であり性について考える機会が多いということ、性の文化について普段思うこと…など、短い時間でしたが、沢山お話しができました。

 

f:id:kinpatu-kirei:20170221102959j:image

 手に持っているのはバックさんがプロデュースしたFTM向けアダルトトイ。

 

バック・エンジェルさんは、生まれた時は女性で、今は性転換をして男性として生きています。
鍛え抜かれた体、豊かな髭…とてもパワフルでカッコいい!

 

さて、そんなバックさんを知るきっかけになったのは、あるドキュメント映像。
そのなかで、彼が自分の生まれ持った女性器をあえてオペせず、そのままにしているということを知り、興味が湧きました。
テレビのレポーターに「なぜあそこをそのままにしているの?」と聞かれ、「(自分のあそこが)好きだからですよ。あなたはそうじゃないのですか?」と切り返していて、とても素敵だなと思いました。

 

「男」とか「女」とか、そういう枠にハマろうとしなくていい。「どう生きるか」ということ、そして「自分を愛してあげること」が大切なんだ。


そんなメッセージを感じました。
それは、私がSMの世界と出会って感じたのものと同じものでした。

 

 

パソコンの壁紙にするぐらい好きなので、お会いできて本当に嬉しかった!😭✨

 

f:id:kinpatu-kirei:20170221103817j:image

私のパソコン画面。画面割れてる…(笑)

 

 

来日中、23日(木)にひたちなかSTORY MONDAYと、27日(月)に新宿二丁目FTM BOIS BAR in GFにイベントに参加されるようです。

 

 

f:id:kinpatu-kirei:20170221104304j:imagef:id:kinpatu-kirei:20170221104029j:image

バックさんプロデュースFTM向けアダルトトイ。各イベントや芳賀書店で購入可能。

 

 

 

Back Angel, trans activist, will visit Japan for the first time!
Moreover, will hold a photo session in Tokyo!
So I went there.

 

The event was taken at Haga bookstore in Jimbocho.
As soon as I entered, he greeted me with a smile!

 

I told I was impressed with Mr. Buck's thought and way of life I saw in the document, and I love BDSM and I often have opportunities to think about sex, I usually think about sexual culture ... Although it was a short time, I could talk a lot.

 

 

Back Angel was born as women, now "he" is living as a man with sex change.
Forged body, rich beard ... now he is very powerful and cool!

 

Well, it was a document movie that inspired me to know Mr. Buck.
Among them, I got interested knowing that he did not dare operate female vessels that he was born with, leaving it as it is.
The reporter of the movie "Why don't you take operation?" Then he said "Because I love mine. Don't you?" It is very nice comment for me.

 

 

You do not have to freeze on such a frame as "men" or "women". "How to live" and "To love yourself" is important.


I felt such a message.
That was the same thing I felt when I met the SM world.

 

 

I really respect him that I choose him picture on my wallpaper in my laptop, so I was really happy to meet him!

 

His event will be taken at Hitachinaka STORY MONDAY on the 23rd (Thursday), and at Shinjuku 2-chome FTM BOIS BAR in GF on the 27th (Monday).